چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 376367
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
برهان قلعه بالایی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه مقاله نویسی با ۱۴موضوع در مدارس علمیه این استان خبرداد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری مسابقه مقاله نویسی خبر داد و عنوان داشت: به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه مسابقه مقاله نویسی با 14موضوع در سراسر مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقه مقاله نویسی ایجاد انگیزه در طلاب جهت تقویت مهارت نوشتاری آن ها می باشد.

وی با بیان اینکه مسابقه مقاله نویسی در سطح مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار شد مطرح کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقه شد و بیش از 100 مقاله با موضوعات مختلف به معاونت پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه ارسال شد.

حجت الاسلام قلعه بالایی با اشاره به موضوعات مقالات ارسالی بیان داشت: مهدویت در قرآن، ولایت در اسلام، حقوق انسان از نگاه اسلام و غرب، سبک زندگی قرآنی، اهداف بعثت و ظهور، سبک زندگی قرآنی، اصول تبلیغی انبیا، حسن خلق در قرآن، سیمای وقف در روایات و ... از مباحث و موضوعات مطرح شده در مسابقه مقاله نویسی می باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: مسابقات وبلاگ نویسی زمینه های ارتقا مهارت های نوشتاری طلاب را فراهم کرده و موجب اعتلا و پیشرفت سواد پژوهشی و تحقیقی طلاب می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha