جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سینا عمرانی

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش مدرسه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی رفع می گردد.

حجت الاسلام سینا عمرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه عنوان داشت: ‌‌‌‌‌‌‌نامگذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل حاکی از آن است که میان مطالبات دولت و ملت فاصله ای وجود دارد.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: اگر فاصله میان مطالبات دولت و ملت ترمیم نشود، می تواند فرصت های پیش رو را به تهدید تبدیل کند.

وی ادامه داد:  این نامگذاری هر چند در ظاهر رویکردی حمایتی دارد اما در دل آن انتقادی صریح و روشن است، انتقاد از عدم همزبانی و همدلی و لزوم اصلاح آن در جامعه می باشد.

حجت الاسلام عمرانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: دولت، کارگزار ملت، و ملت کارفرمای دولت است لذا این دو باید زبان و دل خود را با دیگری تطبیق دهند.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: مردم همدلی و همزبانی خود را با تحمل در معیشت و وضعیت نابسامان اقتصادی و بیکاری نشان داده اند حال این کارگزاران ملت اند که باید با به فرجام رسیدن برجام و حل چالش های سیاسی عرض اندام نمایند.

وی با اشاره به واژه اقدام و عمل بیان داشت: ملت و دولت با برنامه ریزی، اتحاد و همدلی و همچنین همت و پشتکار در راستای اعتلای همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلام گام بردارند.

حجت الاسلام عمرانی در پایان ابراز امیدواری کرد: قطعا بیانات رهبر انقلاب موجب پویایی و پیشرفت جامعه خواهد شد و امید است شاهد اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی باشیم،  اقتصادی پویا ، فعال و درونگرا که حلال مشکلات اقتصادی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha