پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ حجت الاسلام صدری، نیاز سنجی مخاطب را پیش نیاز تبلیغ موفق خواند و گفت: روحانیون در منابر، محافل و هیئات مذهبی، محورهای تبلیغی خود را براساس نیاز جامعه مخاطب تنظیم نمایند.

حجت الاسلام سید محمد صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که مبلغان مرزداران اشاعه فرهنگ دینی در جامعه اند، گفت: روحانیون رسالت ترویج و نهادینه سازی آموزه های اخلاقی و فرهنگ قرآنی را در جامعه بر عهده دارند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد ادامه داد: مبلغان در  منابر، محافل و هیئات مذهبی، محورهای تبلیغی خود را براساس نیاز جامعه مخاطب تنظیم نمایند.

وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ قرآنی تضمین کننده گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه است، افزود: مبلغان، ساده زیستی، دوری از تجملات و راه های تحکیم بنیان خانواده را در بین مردم ترویج دهند.

حجت الاسلام صدری در پایان با تاکید بر این که طلاب باید از همان سالهای اولیه ورود به حوزه، برای تبلیغ آمادهشوند، خاطر نشان کرد: طلاب جوان می توانند با علم و آگاهی و بیانی شیوا، در بین نوجوانان و جوانان به تبلیغ معارف دین بپردازند و رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha