جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه خواهران نجف اشرف

حوزه/ خانم "وديان الخفاجي" در بازديد از جامعه الزهرا(س) گفت: جهت تدريس متون ديني در حوزه هاي علميه خواهران نجف از جامعه الزهرا(س) خواستاريم تا اساتيد خواهر آشنا به زبان هاي دوم را به عراق اعزام كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  وديان الخفاجي  در بازديد از جامعه الزهرا(س) در نشستي با مديركل روابط عمومي و بين الملل، اظهارداشت: جامعه الزهرا(س) نهادي با ظرفيت‌هاي گسترده مذهبي و ديني است و ما خواستار افزايش تعاملات و همكاري ميان جامعه الزهرا(س) و حوزه علميه خواهران  نجف هستيم.

استاد حوزه علميه نجف اشرف با اشاره به سابقه و تجربيات موفق جامعه الزهرا(س) در زمينه تربيت ديني خواهران در سطح ايران و جهان است، تصريح كرد: جهت انتقال اين تجربيات به حوزه علميه خواهران نجف نياز است تعاملات ميان دو مجموعه افزايش يابد. 

وي ضمن ستودن جايگاه جامعه الزهرا(س)، خاطرنشان كرد: اميدواريم اين بازديدها و انتقال تجربيات دوجانبه در زمينه‌هاي مختلف علمي و فرهنگي موجبات گستردگي روابط را بيش از پيش فراهم كند.

وديان الخفاجي تأكيد كرد: ملت‌ ايران و عراق با هم دوست و برادر هستند و يكديگر را از خود مي‌دانند كه اين امر موجب تعميق روابط دوجانبه خواهد بود.

همچنین، مدير كل روابط عمومي و بين الملل جامعه الزهرا(س) آمادگي خود را جهت هرگونه همكاري و افزايش تعاملات در زمينه هاي علمي، قرهنگي و مذهبي با حوزه علميه خواهران نجف اشرف اعلام كرد.

خاطر نشان مي شود، خانم وديان الخفاجي از پژوهشگاه، واحد پاسخ به سوالات و شبهات دينی جامعه الزهرا(س) بازديد كرد.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha