جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ باید اسلام ناب را ترویج دهیم و مردم را همیشه آگاه نگه داشته و سعی کنیم با بیان روایات و قرآن، مسائلی یاد دهیم که به کار مردم بیاید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار تعدادی از مبلغین حوزه علمیه قم گفتند: شغل شما بسیار حساس و مفید است و دنباله شغل انبیا است؛ از این جهت افتخاری است که این امر را صحیح انجام دهیم.

ایشان با بیان روایتی افزودند: هرکس با تبلیغ خود یک نفر را احیا کند، توانسته رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد و همچنین یکی از چیرهایی که باید در حوزه ها  به آن توجه شود، تربیت مبلغین نمونه در عرصه های مختلف است، تا بتوانند تاثیرگذار جامعه شوند.

معظم له بیان داشتند:  حوزه های علمیه انقلابی هستند؛ سعی کنید حوزه را همچون سابق انقلابی نگه دارید، لذا کار شما بسیار مقدس و عالی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که باید ارکان انقلاب و اهداف، و ثمرات و برکات و همچنین  خطراتی که انقلاب را تهدید می کند را بشناسیم، گفتند: حوزه علمیه باید در طرح های سیاسی فرهنگی اجتماعی و... به میدان بیاید.

ایشان با بیان این که  استکبار ستیزی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و به آمریکا نرمش نشان ندهیم اظهارداشتند:  باید اسلام ناب را ترویج دهیم و مردم را همیشه روشن و آگاه نگه داریم و سعی کنیم با بیان روایات و قرآن، مسائلی یاد دهیم که به کار مردم بیاید.

این مرجع تقلید ارکان انقلاب را  اسلام ناب، مردم و ولایت فقیه  بیان کردند و گفتند:  باید نقش ولایت فقیه را در جامعه اسلامی بیان کنیم و سعی کنیم انقلابی بمانیم.

 ایشان با انتقاد از کم توجهی صدا و سیما به پخش سخنرانی های مذهبی در ساعات نامناسب از رسانه ملی  گفتند: متاسفانه صحبت های ارزنده از علمایی که با انقلاب همراه هستند که حاصل سال ها کسب علمشان است در پاسی از شب در  شبکه های تلویزیون پخش می شود که عموم مردم در حال استراحت می باشند، ولی فیلم های که  دارای هیچ محتوایی برای مخاطب ندارند را در ساعاتی  پخش می کنند که بیننده زیادی دارند.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه با ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت تبلیغ و برنامه های مبلغین، اظهارداشت: معاونت تبلیغ در برنامه های تبلیغی خود چشم اندازی را  تعریف کرده است و در ورای آن جلساتی را با مبلغین نمونه گذاشته تا شیوه های تبلیغی خود را بیان کنند و  در جهت انقلابی ماندن جامعه و حوزه سهم بسزایی داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha