پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری - سرپل ذهاب

حوزه/ بازسازی و احیاء انقلاب اسلامی با رشادت های شهدا رقم خورد و امروزه نیز جایگاه رفیع نظام اسلامی به برکت مجاهدت و ایثار شهدا شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  کرمانشاه ،یادواره شهدای سرپل ذهاب به همت مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) و دفتر امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

حجت الاسلام مجید صفدری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشتن در مسیر شهدا و صیانت از انقلاب و اسلام است عنوان داشت: تلاش در راه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ادامه مکتب انبیاء الهی است و موجب سعادت دنیوی و اخروی خواهد شد چرا که شهدا با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام مسیر شهادت را برگزیدند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به آثار و برکات شهید و شهادت ابراز داشت: شهدا سایه امنی برای انقلاب اسلامی فراهم کردند و امروزه مردم از نعمت آرامش و امنیت بهره مند می باشند.

وی توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا دانست و بیان داشت: بازسازی و احیا انقلاب اسلامی با رشادت های شهدا رقم خورد و امروزه نیز جایگاه رفیع نظام اسلامی به برکت مجاهدت و ایثار شهدا شکل گرفته است.

حجت الاسلام صفدری در پایان عامل اصلی عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را شهدا دانست و تأکید کرد: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های بعد، عزت انقلاب اسلامی را دو چندان خواهد کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha