شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حاتمی نیا نماینده طلاب بیجار

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب، تا کنون توانسته فعالیت های خوبی از خود در حوزه به نمایش گذارد و مهمترین مسئله دیدار اخیر نمایندگان با رهبری انقلاب بود.

به گزارش خبرگزای«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حاتمی نیا روز جمعه در گردهمایی طلاب و فضلای طلاب بیجاری مقیم حوزه علمیه قم که با حضور رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت مجمع  نمانیدگان طلاب  گفت: مجمع نمایندگان تا کنون توانسته فعالیت های خوبی از خود به ارمغان بیاورد و مهمترین مسئله دیدار اخیر نمایندگان با رهبری انقلاب بود.

 قاضی دیوان عالی کشور با بیان اینکه مجمع نمانیدگان طلاب، برای حوزه ای که از ابتدا، انقلابی بوده و هست و خواهد بود بیشتر از این ها می تواند مؤثر باشد افزود: رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر انقلابی بودن حوزه کردند و ضروری است همه مسئولین حوزه و طلاب برای انقلابی بدون حوزه و خود تلاش و کوشش کنند تا  گرفتار فتنه های دشمنان نشوند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت مجمع نمایندگان طلاب بیجاری بیان کرد و اظهار داشت: این مجمع از زمان تأسیس خود هر 40 روز اقدام به  برگزاری گردهمایی کرده و با دعوت از سخنران خوب در موضوعات مختلف به ارائه  بحث و تبادل نظر پرداخته است.

حجت الاسلام و المسلمین حاتمی نیا  افزود: استان کردستان طلاب و فضلای خوبی دارد که  بخشی از آنان در قم و  حوزه های دیگر در حال تحصیل هستند و بخش دیگر از فضلا که به مراتبی از علوم حوزوی دست پیدا کرده در عرصه های مختلف نظام اسلامی در حال خدمت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha