پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ایمانی - نماینده ولی فقیه در استان فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان فارس گفت: رویکرد ایران اسلامی، سیاسی و جغرافیایی نبوده و در راستای آرمان گرایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین دفاع از مظلومان عالم گام بر می دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»ازشیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، پیش از ظهر امروز در آستانه 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوی اسلامی ایران، در دیدار با فرمانده ارشد منطقه نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تحول، دگرگونی روحی، ایمان، فداکاری و از خودگذشتگی، نیروهای مسلح قدرتمند و  نیز حرکت در راستای رسیدن به حکومت جهانی بقیة الله الاعظم (عج) از مهم ترین عوامل و اهداف ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال سلاح های کشتار جمعی نبوده و نخواهد بود، افزود: نیروهای مسلح قوی و کارآمد و با ایمان و نیز داشتن سلاح و تجهیزات کامل، برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی ضروری و لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: دفاع یکی از اساسی ترین مواردی که همزاد با خلقت، آفزینش و پدیده های عالمی هستی مورد توجه قرار گرفته و همواره بر دستیابی به تجهیزات و امکانات دفاعی سفارش شده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: نیروهای مومن، متعهد و کار آزموده سپاه، ارتش و بسیج  به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، به توانمندی بسیار بالایی در دفاع از ایران اسلامی رسیده اند.

امام جمعه شیراز در پایان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز نجات محرومان و مستضعفان جهان از ظلم و ستم، ابراز داشت: رویکرد ایران اسلامی، سیاسی و جغرافیایی نبوده و در راستای آرمان گرایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین دفاع از مظلومان عالم گام بر می دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha