جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ امروز دشمن فکر می کند که می تواند با نفوذ در کشور به اهداف استعماری خود دست یابد، اما ایمان، بصیرت و قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح این خواب را برای همیشه بی تعبیر می گذارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در حمع نیروهای مسلح، در خرّم آباد، گفت: ۲۹ فروردین روز پاسداشت جهاد، ایثار و شجاعت فرزندان این مرزوبوم است که خالصانه و با غیرت در دفاع از کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران، تلاش وافر دارند.

وی با بیان این که امروز افزایش توان دفاعی نیروهای مسلح آسایش، امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی دو چندان کرده، تصریح کرد: امروز دشمنان از قدرت نیروهای مسلح به وحشت افتاده اند، چرا که روح ایمان،اخلاص و غیرت در وجود آنها جریان دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که ۲۹ فروردین روز ایستادگی بر سر آرمان های حضرت امام(ره) و شهیدان است، یادآور شد: ارتش جمهوری ایران اسلامی همواره با بصیرت و بیداری در راه حفظ آرمان های نظام و حراست از استقلال این مرزوبوم در تلاش است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که ارتش حامی ملت، حافظ  نظام و مطیع ولایت است اظهار داشت: دشمنان از بدو  انقلاب تاکنون بارها با انواع توطئه‌ها و ترفندها سعی کردند زمینه فروپاشی و انسجام ارتش را برای ضربه زدن به کیان انقلاب را فراهم کنند، اما با لطف الهی و ایمان، بصیرت و بیداری ارتشیان غیور این نقشه ها راه به جایی نبرد و  روز به روز بر قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما افزوده شد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر جنگ ناجوانمردانه دشمنان ایستادگی و مبارزه کردند، افزود: ایمان، شجاعت و رشادت فرزندان ایران اسلامی و تقدیم هزاران شهید در ۸ سال دفاع مقدس گواه این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح موجب هراس دشمنان نظام شده، گفت: اگر امروز نیروهای مسلح به این اندازه غیور و منسجم نبودند، دشمن به فکر حمله نظامی به کشور می افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که نیروهای مسلح امروز با تولید سلاح ها، ادوات و موشک های پیشرفته خواب را از چشمان استکبار گرفته اند، ابراز داشت: امروز دشمن فکر می کند که می تواند با نفوذ در کشور به اهداف استعماری خود دست یابد، اما ایمان، بصیرت و قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح این خواب را برای همیشه بی تعبیر می گذارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که امروز حفظ ایمان، تقویت روحیه استکبار ستیزی و ایجاد بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی وظیفه همه ماست، تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی روز به روز بر قدرت امنیتی ایران اسلامی می افزاید، به گونه ای که امروز امنیت پایدار ایران در جوامع بین المللی بی نظیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha