پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که قدرت ارتش ایران در خدمت دفاع از اسلام است، گفت: ارتش مقتدر و سرافراز ایران، در برابر همه توطئه های دشمنان با قدرت ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین  در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی به  اقتدار نیروهای مسلح در کشور اشاره وگفت: ارتش در هر حکومتی مظهر قدرت آن نظام محسوب می شود ودر نظام اسلامی ما از صدر اسلام تا به حال نیروهای مسلح ما در پاسداری از مرزهای کشورهای اسلامی نقش عمده ای داشتند.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما از بسی ، سپاه، ارتش ونیروهای انتظامی با اقتدار در برابر همه تهدیدات دشمنان ایستاده اندوچنانچه  تعدی به این خاک مقدس شود این ملت ونیروهای مسلح با قدرت پاسخ آنها را خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به نقش مهم و تاثیر گزار ارتش اشاره وبیان داشت: جنگهای صدر اسلام مانند بدر وحنین واحد را ارتشهای نظام اسلامی اداره کردند وطبق آیات نورانی قرآن مجید حکومتهای اسلامی موظف هستند آمادگی لازم را همیشه حفظ نمایند تا این آمادگی خوف و وحشت در دشمنان ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: از اول انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی وظایف بزرگی را انجام دادند که لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی (ره) و پیوستن به صف مردم و همچنین دفاع کردن از سنگرهای جنگ تحمیلی و تقدیم شهداء به نظام اسلامی از جمله آن بوده و  گواه این مطلب است که ارتش مقتدر وسرافراز ما همچنان در برابر همه توطئه های دشمنان با قدرت ایستاده است.

این استاد حوزه برگزاری رژه باشکوه ارتش ونیروهای مسلح در 29 فروردین در سراسر کشور را مانور بزرگی دانست و عنوان داشت: رژه هر ساله ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح، مانور بزرگی است که آمادگی وقدرت نظامی وسلاح های مختلف ساخت کشور جموری اسلامی را به رخ دشمنان کشیده ودشمنان با دیدن این صحنه های عزت آفرین به وحشت افتاده ودر سیاستهای توطئه آمیز خود تجدید نظر می نمایند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha