چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 تقدیر آیت‌الله موسوی جزایری از اساتید و طلاب مدرسه ولی‌عصر(عج) اهواز

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسمی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تجلیل از طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و سایر مسئولان حوزه علمیه خوزستان در ساختمان این مدرسه علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شعرخوانی و مدیحه‌سرایی طلاب جوان پس از قرائت قرآن، آغازگر این مراسم بانشاط و معنوی بود که پس‌ازآن حجت‌الاسلام موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج)، به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت.

وی بابیان این‌که فعالیت‌های این مدرسه به‌صورت کلی پژوهش محور است، اظهار داشت: این برنامه در راستای تقویت بنیه‌های پژوهشی طلاب است که خوشبختانه امروز آثار خوبی را به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام موسوی، راه‌اندازی کارگروه‌های علمی به‌صورت خودجوش توسط اساتید و طلاب سطح 3 و سطح 2 است را دیگر اقدام مهم این مدرسه خواند و بیان داشت: کارگروه‌های «سیر عقلی تفکر دینی»، «خطابه عربی»، «ادبیات عرب»، «اصول فقه» و «روش تدریس و کلاس داری» هم‌اکنون در این مدرسه علمیه فعال بوده و با جدیت کارهای علمی خودشان را پیگیری می‌کنند.

در ادامه، آیت‌الله موسوی جزایری نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود طلابی با بصیرت و ولایت مدار در خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که ما در اهواز، از بابت اسلام و حوزه انقلابی هیچ مشکلی نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مدرسه ولی‌عصر(عج) را مدرسه‌ای ممتاز و توانمند در تربیت طلاب نمونه خواند و اظهار داشت: از برگزیده شدن این مدرسه علمیه در سطح کشور که حتی زبان مسئولین را هم به مدح و ثنا گشوده است، خرسندیم.

برپایه این گزارش، در بخش پایانی این دیدار جمعی از طلاب و اساتید این مدرسه علمیه با اهداء لوح یادبود، موردتقدیر قرار گرفتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha