چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، پژوهش را زیربنای تولید و پویایی علم خواند و تصریح کرد: روشن ماندن چراغ علم در حوزه های علمیه حاصل تلاش های علمی و آثار برجای مانده از علما و بزرگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در کارگاه آموزشی روش پژوهش و مقاله نویسی مدیران، معاونین و اساتید مدارس استان، در کتابخانه مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام، به بیان نکاتی درباره اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، پژوهش را زیربنای تولید و پویایی علم خواند و تصریح کرد: روشن ماندن چراغ علم در حوزه های علمیه حاصل تلاش های علمی و آثار برجای مانده از علما و بزرگان است.

  وی یکی از ضرورت های پژوهشی در حوزه های علمیه را پاسخگویی به شبهات معرفتی و  اعتقادی بیان کرد و افزود: اساتید و فضلای حوزه باید با تحقیق و پژوهش در مسائل علمی و اعتقادی، به مقابله با شبهات رفته و جامعه را از معارف غنی اهل بیت(س) بهرمند کنند.

دکتر علی محمدی از اساتید و پژوهشگران نیز به عنوان مدرس این کارگاه، با بیان مقدمه ای درباره ضرورت و اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه، به بیان مطالبی پیرامون روش های پژوهش و اجزاء و ساختار مقالات علمی پرداخت و به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha