پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم اعتکاف

حوزه/معاون تهذیب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از تشکیل حلقه های معرفتی، پاسخگویی به سئوالات شرعی، اعتقادی شرکت کنندگان به صورت چهره به چهره در مراسم اعتکاف امسال این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سعید غلامی، معاون تهذیب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های ایام اعتکاف پرداخت و گفت: برنامه های طراحی شده در سه روز اعتکاف که از سحرگاه روز پنجشنبه این هفته در مسجد مدرسه چهارده معصوم(ع) واقع در خیابان شهید اسدی آغاز خواهد شد، شامل پخش کلیپ های مختلف تصویری و صوتی مرتبط با موضوع اعتکاف، سخنرانی توسط اساتید حوزه، تبیین جایگاه و منزلت امیرالمومنین علی(ع)، ختم کل قرآن کریم و ... می باشد.

وی اضافه کرد: تشکیل حلقه های معرفتی، پاسخگویی به سوالات شرعی، اعتقادی شرکت کنندگان به صورت چهره به چهره از دیگر برنامه هایی است که با حضور اساتید حوزه درطول برگزاری اعتکاف اجرا خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، انس با قرآن و مراسم مناجات خوانی به ویژه دعای کمیل در شامگاه پنجشنبه و دعای ندبه در صبح جمعه سوم اردیبشهت ماه از دیگر برنامه های اعتکاف عنوان کرد.

وی با بیان این که اعتکاف فرصت بسیار مغتنم و گرانبهایی است که برای اولین بار در مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برگزار می گردد، گفت: بسیار مناسب است که نوجوانان و جوانان ولایی این شهرستان با حضور دراین مراسم معنوی و ماندگار از این فرصت پیش آمده نهایت بهره برداری معنوی را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha