چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آزمون شفاهی دکتری کلام اسلامی طلاب غیرایرانی مشهد برگزار شد

حوزه / آزمون جامع شفاهی دکتری رشته کلام اسلامی طلاب خواهر و برادر غیرایرانی، در مدرسه عالی برادران مجتمع آموزش عالی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، به منظور ارزشیابی قابلیت های پژوهشی و آموزشی و توانایی طلاب، از میان طلاب خواهر و برادر مقطع دکتری، آزمون جامع شفاهی دکتری رشته کلام اسلامی طلاب خواهر و برادر غیرایرانی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین فیاض صابری و حجج اسلام حسینی شاهرودی، میردامادی و بهادری در مدرسه عالی برادران مجتمع آموزش عالی مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالعلی بهادری، مدیر گروه علمی تربیتی رشته کلام اسلامی مجتمع آموزش عالی مشهد، در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: طبق آیین نامه دوره دکتری جامعه المصطفی(ص) طلبه ای که دروس مرحله آموزشی دوره دکتری را با موفقیت به پایان رسانده باشد و میانگین کل نمرات وی کمتر از 16 نباشد، باید در آزمون جامع دکتری(کتبی و شفاهی) شرکت کند.

وی با بیان این که آزمون کتبی از محتوای دروس حداقل چهار درس انجام می شود، خاطرنشان کرد: آزمون شفاهی نیز منوط به کسب حداقل معدل 15 در آزمون کتبی است و هیچ یک از نمرات تک درس، نباید کمتر از 12 باشد.

مدیر گروه علمی تربیتی کلام اسلامی مجتمع آموزش عالی مشهد تصریح کرد: در صورت به حد نصاب نرسیدن معدل طلبه، وی تنها برای یک بار دیگر و حداکثر در مدت زمان چهار ماه، می تواند در آزمون مجدد شرکت نماید.

حجت الاسلام بهادری خاطر نشان کرد: چنانچه نمرات طلبه، کمتر از 12 باشد، مجاز به شرکت در آزمون دیگری نخواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha