جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تهدید مردم توسط وزارت دفاع بحرین

حوزه/ وزارت دفاع بحرین با صدور بیانیه ای حرکت انقلابی مردم را فتنه و تروریسم خواند و گفت با تمام توان با آن مقابله خواهد کرد و در مقابل جریان های انقلابی بحرین اعلام کردند: ما تا رسیدن به خواسته های خود در میدان ایستاده ایم و این تهدیدها ارزشی برای ما ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در ادامه بحران سیاسی بحرین و گسترش شکاف میان اکثریت مردم و حاکمان مستبد این کشور و استمرار انقلاب مردمی، به تازگی وزارت دفاع بحرین با صدور بیانیه ای که آن را مهم توصیف کرده، حرکت و اعتراضات مردم انقلابی را تروریسم خواند و افزود: ما آماده ایم از بحرین در برابر این به اصطلاح تروریسم حمایت کنیم و با تمام توان خود برای قطع فتنه تلاش خواهیم کرد.

این بیانیه وزارت دفاع پس از حادثه انفجار منطقه کرباباد صورت می گیرد که در آن یکی از مزدوران نظام کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه: تهدید وزارت دفاع بی ارزش است

در واکنش به این بیانیه تهدید آمیز وزارت دفاع، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه اعلام کرد: تهدیدهای وزارت دفاع بحرین که خود عامل جنایت ضد انسانی در بحرین می باشد، بی ارزش است و باید بدانند که جان دادن در راه دین و شرافت و کرامت و ارزش ها برای ما آسان است و ملت بحرین نخواهد پذیرفت که شرافت آنها نادیده گرفته شود.

در این بیانیه ضمن تاکید بر استمرار انقلاب و خواسته های برحق مردم، خطاب به وزیر دفاع بحرین آمده: ای کینه توز بدنام! با چه جراتی فرزندان مدرسه امام حسین علیه السلام را تهدید می کنی؟ آیا ما را به قتل تهدید می کنی؟ در حالی که کشته شدن در راه دفاع از دین و شرافت برای ما مایه افتخار است و تو هم اگر می توانی تهدید خود را عملی کن، اما بدان که ما در میادین عزت و کرامت باقی خواهیم ماند و ملتی که به یگانگی خدا و نبوت محمد و دین اسلام ایمان دارد از تو نخواهد ترسید و ما تا رسیدن به حق مشروع خود در میدان ایستاده ایم.

انجمن حقوق بشر بحرین به ارتش هشدار داد

همچنین انجمن حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای در واکنش به تهدیدهای وزارت دفاع گفت: بار دیگر احمد آل خلیفه که تا کنون در جنایات زیادی دست داشته بار دیگر بازگشته تا جنایات تازه ای را مرتکب شود و ما هنوز جنایت های ارتش را در میدان اللولوة فراموش نکرده ایم که در آن جنایت ها چندین نفر کشته و زخمی شدند.

انجمن حقوق بشر بحرین در ادامه از جامعه بین الملل خواست به فشارهای خود بر مسئولان بحرین بیفزایند تا وضعیت حقوق بشر در این کشور بهبود یابد و تمام انقلابیون زندانی هرچه زودتر آزاد شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha