جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/مسئولین باید برای از بین بردن مشکلات ، همکاری و هم فکری داشته باشند و اگر همفکری نباشد، هیچ یک از مشکلات رفع نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری شهرداری تهران که در دفتر معظم له برگزار شد، از مشکلات موجود در جامعه و بی تفاوتی بعضی مسئولین در قبال مشکلات مردم انتقاد کردند و گفتند: در جامعه مشکلات زیادی مانند بیکاری، تورم، اعتیاد و معضل دیرکرد های بانکی وجود دارد، باید برای حل این مسائل مهم فکری کرد تا جامعه بیش از این آلوده نشود.

این مرجع تقلید افزودند: مسئولین باید برای از بین بردن مشکلات همکاری و هم فکری داشته باشند و اگر همفکری نباشد هیچ یک از مشکلات رفع نخواهد شد.

ایشان اظهار داشتند: یکی از موضوعات مهم جامعه امروز بحث عفاف و حجاب است، بارها نسبت به این مسائل تذکر داده شده ولی متاسفانه تاکنون آنچنان که شایسته است توجهی نشده، لذا باید با تدبیر و درایت هرچه سریعتر فکری  برای این مسائل کرد تا جامعه بیش از این از این مشکلات رنج نبرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با اشاره به اهمیت اقدام و عمل در رفع مشکلات و انجام وظایف در همه سطوح گفتند: با حرف زدن و شعار کار درست نمی شود باید اقدام فوری و عملی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha