جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان فارس گفت: ساده اندیشی است که باور کنیم دشمن جوانان را به حال خود بگذارد و برای مختصات سنی آنان، برنامه ویژه ای نداشته باشد.

 به  گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، عصر امروز در  دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانش آموزی کشور، اظهار داشت: نقش جوانان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی تعیین کننده بود و در عرصه سازندگی و در مسائل علمی به اهداف چمشگیری دست یافته و مورد حیرت و تعجب جهانیان قرار گرفته اند.

وی با شاره به هجمه های فرهنگی دشمن، ابراز داشت: ساده اندیشی است که باور کنیم دشمن جوانان را به حال خود بگذارد و برای مختصات سنی آنان، برنامه ویژه ای نداشته باشد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: استکبار در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در این برهه  از زمان، از جوانان به ویژه بسیجیان جان برکف و همیشه در صحنه سیلی خورده است.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: به تعبیر قرآن مجید جوانان قدرت برخورد با بت ها در جامعه را داشته و در برابر شرک و کفر مقاومت و ایستادگی نموده و همواره منادی توحید بوده اند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آنچه برای جوانان انجام می دهیم، مصونیت بخشی است، تصریح کرد: سازمان بسیج دانش آموزی و دانشجویی مناسبت ترین تشکیلات و کانون برای واکسینه سازی و مصون سازی جوانان در مقابل فرهنگ منحط غربی است و این نهاد مردمی نباید آلوده به مسائل سیاسی شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha