پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 376981
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
اعتکاف

حوزه/ مدیر مدرسه محمدیه(ص) فیروزآباد، از برگزاری کلاس های اعتقادی، پاسخ به سئوالات و شبهات دینی معتکفین توسط مبلغان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حسن زاده، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس، ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب و با اشاره به اهمیت حضور مبلغین در مراسم معنوی اعتکاف، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پرفیض مراسم اعتکاف و اهمیت حضور مبلغین و طلاب در چنین برنامه هایی برای بیان حقایق و واقعیت ها، تشریح ارزش های الهی و انسانی و همچنین معرفی فرهنگ غنی اسلام و همچنین برای همیاری معتکفین و رفع دغدغه های آنان، مدرسه علمیه محمدیه شهرستان فیروز آباد تعداد 15 نفر از مبلغین برجسته خود را به 12 مسجد شناسایی شده این شهرستان که طبق سنوات گذشته این مراسم الهی را برگزار می کنند، اعزام می نماید.

وی افزود: مبلغین این  مدرسه علمیه، طبق هماهنگی های قبلی با مسئولین این امر به همراه ورود معتکفین به مساجد کار خود را آغاز می کنند.

مدیر مدرسه محمدیه(ص) فیروزآباد گفت: مبلغین اعزامی این حوزه، در این سه روز به برگزاری کلاس های اعتقادی، پاسخ به سئوالات و شبهات دینی معتکفین به خصوص جوانان و نوجوانان، برپایی نشست های اخلاقی، بصیرتی و معرفتی و ... می پردازند.

وی در پایان اظهار داشت: کلیه مبلغان اعزامی مدرسه محمدیه(ص)، با انتخاب روش صحیح راهنمایی، مراجعه کنندگان معتکف را از راه تشویق و تحریک، به راه خیر و اطاعت از خدا دعوت می نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha