سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله نورمفیدی

امام جمعه گرگان با تاکید برهوشیاری همگان در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد: عبور از توطئه های دشمنان تنها با اتحاد میسر می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، امروز در همایش «وارثان نور» که به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی استان گلستان در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، با تاکید بر مسئله وحدت اظهارداشت: امروز مسئله وحدت امت اسلامی یک مطلب واضح و روشنی است که نیاز به بحث، استدلال و برهان ندارد.

وی با تاکید براینکه عبور از توطئه های دشمنان تنها با اتحاد میسر می شود، افزود: امروز باید راه های مختلفی به عنوان یک ضرورت برای همه امت اسلامی مطرح باشد چراکه این یک تکلیف شرعی است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به معنای ولاتفرقو، اظهارداشت: این جمله در آیه ای از قرآن کریم به معنای جدانشدن و پراکنده نشدن است چرا که این مصلحت امت اسلام است.

نماینده ولی فقیه درگلستان یادآورشد: امروزدشمنان به دنبال این هستند که بین مسلمانان تفرقه بیاندازند و همه را از هم جدا کنند، که این سیاست دشمن بسیار حساب شده است و ما باید در آن میدان جنگ با اتحاد و یکپارچگی ایستادگی کنیم.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه انجام جهاد یک تکلیف شرعی است، گفت: جنگ فقط جنگ نظامی نیست امروز ما شاهد یک جنگ فرهنگی هستیم که دشمنان آن را به راه انداختند که به تعبیر مقام معظم رهبری این یک کار بسیار مشکلی است و ایستادگی در مقابل آن یک جهاد است.

آیت الله نومفیدی با اشاره به وضعیت اوایل انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: انسجام مردم ایران اسلامی باعث شد تا در آن زمان از بسیاری خطرها جلوگیری شود و مردم ما توانستند از بسیاری حوادث و خطرها عبور کنند و امروز هم عبور از توطئه های دشمنان تنها با اتحاد میسر می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha