جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهدا

حوزه/ بیت الشهدای مدرسه علمیه الغدیر اهواز به همت جمعی از طلاب این مدرسه علمیه با هدف ایجاد روحیه شهادت، ایثارگری راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی «بیت الشهدا» در این مدرسه ، اظهار داشت: این مکان در راستای ایجاد روحیه شهادت، ایثارگری و تقویت روحیه معنوی طلاب راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی جمعی از طلاب در راستای راه‌اندازی بیت الشهدا، تصریح کرد: افتتاح بیت الشهدا با تلاش چندین روزه 5 الی 6 نفر طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز صورت گرفت که مکانی درخور شأن و بسیار معنوی تعبیه و راه‌اندازی شده است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر، از برگزاری مراسمی با حضور تولیت مدرسه خبرداد و اذعان داشت: خوشبختانه شب گذشته مراسمی با حضور جمعی از مسئولان حوزه علمیه خوزستان برگزار شد که بصورت رسمی این بیت الشهدا افتتاح و آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با اشاره به کارکردهای «بیت الشهدا» گفت: برگزاری جلسات انس با شهدا، اجرای کلاس‌های معرفتی، برگزاری نشست‌های شهدایی با محوریت خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس و برنامه‌هایی نظیر پخش کلیپ و مستند از زندگانی شهدا، بخشی از کارکردهای «بیت الشهدا» است.

وی همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب در این بیت الشهدا خبر داد و اظهار داشت: قرار است نمایشگاهی دائمی در بخشی از بیت الشهدا با هدف عرضه کتب مرتبط با شهدا و زندگانی آنها راه‌اندازی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha