پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: دشمنان لبنان باید بدانند که کشتار و به اسارت گرفتن و تهدید بر عقیده و اراده مقاومت هیچ تاثیری ندارد و مردم فلسطین نیز از مبارزه خسته نمی شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در حرم سیده خوله در بعلبک گفت: مشکلات لبنان همچنان پابرجاست و اکنون نیز با توقف پخش شبکه المنار از ماهواره نایل ست و عرب ست، رسانه لبنان نیز آزادی خود را از دست داده است.

وی افزود: این روزها از آل سعود نقل می شود که به دنبال ایجاد فتنه در لبنان با هدف انتقام گیری از حزب الله هستند و استانبول نیز موضع گیری های شرم آوری صورت گرفت و در بیانیه پایانی استانبول روح صهیونیستی آمریکایی در متهم ساختن حزب الله دیده می شد.

رئیس هیئت شرعی حزب الله سپس با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات شهرداری ها در لبنان گفت: هنوز فضای لبنان غبارآلود است و خطر مرزهای ما را تهدید می کند و ارتش نیازمند حمایت و پشتیبانی است و متاسفانه کسی مسئولیتی نمی پذیرد، اما با تمام این احوال دشمنان لبنان باید بدانند که کشتار و به اسارت گرفتن و تهدید بر عقیده و اراده مقاومت هیچ تاثیری ندارد و در فلسطین نیز اوضاع همین گونه است و مردم در مقابله با صهیونیست ها به جای سنگ، چاقو به دست گرفته اند و امید است که جهان صدای مظلومین این مردم را بشنود.

شیخ یزبک در ادامه گفت: یاران عرب و فلسطین کجایند؟ چون این روزها اوباما شورای همکاری خلیج فارس را افتتاح می کند و با پادشاه عربستان دیدار می کند و قطعا فلسطین در این دیدارها هیچ سهمی نداشته گویی مساله فلسطین به تاریخ پیوسته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha