شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار سرافراز با معاون تبلیغ حوزه

حوزه/ در دیدار رئیس رسانه ملی با معاون تبلیغ و جمعی ازمدیران حوزه علمیه بر تدوين راه هايي براي بهره گيري از پژوهش هاي حوزوي در توليد برنامه هاي راديويي و تلويزيوني تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، در اين ديدار، دكتر سرافراز مسئوليت رسانه ملي را در شرايط كنوني بسيار خطير و پرمشقت دانست و با تبيين وضع موجود صداو‌سيما و رقباي پرقدرت اين رسانه يعني شبكه‌هاي ماهواره‌اي‌، اينترنت و شبكه هاي مجازي ابراز اميدواري كرد با استفاده از توان موجود، بيشترين تاثير گذاري ديني در فرهنگ جامعه صورت گيرد.

 وي توجه به مخاطبان را در كار رسانه اي يك اصل اساسي دانست و گفت: مديران رسانه بايد براي جذب حداكثري مخاطبان تلاش كنند تا اخبار كشور، نحوه مشاركت در برنامه هاي نظام و فعاليت هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي انعكاس داده شود تا از اين طريق امكان مشاركت مردم در برنامه ها ي كشور فراهم شود.

رئيس رسانه ملي ايجاد مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما را در قم ظرفيت مناسبي براي استفاده از پژوهش هاي حوزوي براي بهره گيري در برنامه هاي مذهبي دانست و اظهار اميدواري كرد از اين پس تعامل ميان اين مركز و صدا و سيما بيشتر شود.

در اين ديدار كه حجت الاسلام والمسلمین نبوي، معاون تبليغ و آموزش هاي كاربردي حوزه هاي علميه ، حجج اسلام سرلك، ماندگاري ، حسيني اراكي ، برادران و ملانوري نيز حضور داشتند حاضران موضوعاتي چون لزوم ارتباط سازماني صدا و سيما با سازمان حوزه هاي علميه كشور، نشست هاي منظم ميان جامعه مبلغان و كارشناسان رسانه ملي ، تدوين راه هايي براي بهره گيري از پژوهش هاي حوزوي در توليد برنامه هاي راديويي و تلويزيوني و افزايش برنامه هاي راديو و تلويزيوني در حوزه مسائل عقيدتي و معارفي را مطرح كردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha