سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین اعرافی

حوزه/تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به سیره امام رضا(ع) در زمینه گفت و گوی بین ادیان گفت: آستان قدس رضوی به عنوان مجموعه ای منتسب به عالم آل محمد(ص)، می تواند با تأسی به سیره حضرت رضا(ع) این نقش را در جهان امروز ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین اعرافی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: اقداماتی که جامعه المصطفی العالمیه برای کادر سازی در جهان اسلام انجام داده، قابل تقدیر است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به گرایش جوانان سراسر جهان به معنویت و آموزه های اسلام ناب، تصریح کرد: جامعه المصطفی العالیمه بستر و ظرفیت بسیار مناسبی است که می تواند این جریان را پیگیری کند و به نتیجه برساند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگری به سیره حضرت رضا(ع) در زمینه گفت و گوی بین ادیان اشاره و عنوان کرد: آستان قدس رضوی به عنوان مجموعه ای منتسب به عالم آل محمد(ص)، می تواند با تأسی به سیره حضرت رضا(ع) این نقش را در جهان امروز ایفا کند.

وی هم چنین با بیان اینکه توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی در دستور کار آستان قدس رضوی است، اظهار  کرد: آمادگی داریم در راستای توسعه خدمات و دستاوردهای ارزشمند مجموعه جامعه المصطفی اقدامات مشترکی را رقم بزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مجموعه جامعه المصطفی العالمیه پرداخت و گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی آستان قدس رضوی فعالیت های مرتبط با نشر سیره اهل بیت را در سطح جهان گسترش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha