پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ رئیس موسسه روایت سیره شهدا امروز دشمنان می دانند که در جنگ سیاسی و نظامی نمی توانند ما را شکست دهند و چندین سال است که جنگ فرهنگی و اقتصادی راه انداخته اند و ما باید با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی به مقابله با آنها و مصون سازی کشور خود بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در مراسم وفات حضرت زینب کبری(س)  و ا ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان مدافع حرم در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع)  که  با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، خانواده های معظم شهدا، 800 نفر از اعضای لشکر فاطمیون و مدافعان حرم و زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رواق امام خمینی(ع) حرم مطهر رضوی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت بانوی بزرگ کربلا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: انسان اگر می خواهد در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شود و بر دین خداوند ثابت قدم بماند باید رزمنده باشد.

وی با بیان اینکه امروز مولود نامشروع استکبار جهانی، تکفیری های داعش هستند که به نام دین ظهور کرده و تیشه به ریشه دین خدا می زنند، ابراز کرد: اگر شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به دفاع از دین خدا نمی پرداختند، امروز شاهد جنگ در تمام بلاد اسلامی بودیم.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: این شهدا فقط مدافع حریم حرم نیستند بلکه مدافع دین اسلام هستند و مسلمانان در همه عالم باید به مقام والای شهدای گرانقدری که جان در دست گرفته اند و برای دفاع از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) عازم عراق و سوریه شده اند، احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم بیان کردند« اگر مدافعان حرم نبودند که در سوریه و عراق مقابل تکفیری ها داعش مقاومت کنند باید امروز در همدان و کرمانشاه با دشمنان می جنگیدیم» و عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون همین مجاهدتهاست.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا تاکید کرد: مسئولین باید بدانند اگر امروز زیر چتر امنیت نظام اسلامی خدمت می کنند به برکت خون شهداست و اگر با رفتار و کارهای خود به خون این جوانمردان بی اعتنا باشند، مدیون و بدهکار این شهدای عزیز می شوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سه سال است که شعار سال را اقتصاد مقاومتی گذاشته اند، گفت: امروز دشمنان می دانند که در جنگ سیاسی و نظامی نمی توانند ما را شکست دهند و چندین سال است که جنگ فرهنگی و اقتصادی راه انداخته اند و ما باید با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی به مقابله با آنها و مصون سازی کشور خود بپردازیم.

حجت الاسلام ماندگاری دفاع از کلام و شخصیت ولایت را شرط مدافع حریم بودن دانست و گفت: پیروی از ولی فقیه باید برای همه ما در اولویت باشد و بایستی از ایشان که دیده بان بصیر و هوشیار نظام اسلامی است، تبعیت محض داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha