جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه

حوزه/تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: رئیس جمهور شخص دوم این مملکت است، تأسف می خورم که برخی روزنامه ها منتظرند وی حرفی بزند و فوری در برابر او موضع بگیرند یا علیه سپاه که افتخار نظام ماست حرف بزنند.

 به گزارش  خبرگزاری«حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در دیدار شهردار قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، گفت: کارهای ارزشمندی در قم در حال انجام است که امید می رود مشکلاتی که در این عرصه پیش روی شما وجود دارد، برطرف گردد.
وی همکاری و همدلی دستگاه ها و سازمان های فعال درعرصه خدمت رسانی به مردم را ضروری دانست و گفت: بخش مهمی از نمود و بروز کار شما و دستگاه هایی که در درون شهر مشغول فعالیت هستند، در گرو تعامل و همکاری این دستگاه ها با یکدیگر می باشد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) خاطرنشان کرد: اگر در شهری سازمان ها و نهادها با انتقادهای درست و نادرست، انگیزه های صحیح و نا صحیح به جان هم بیافتند و رسانه ها و روزنامه ها این همدلی را بر هم بزنند، بهترین افراد هم که عهده دار مسئولیت باشند، نمی توانند کاری پیش ببرند.
وی با بیان این که این مشکل در عرصه کشوری نیز نباید وجود داشته باشد، گفت: رئیس جمهور شخص دوم این مملکت است، تأسف می خورم که برخی روزنامه ها منتظرند وی حرفی بزند و فوری در برابر او  موضع بگیرند یا علیه سپاه که افتخار نظام ماست یا نیروی انتظامی که جانش را در کف دست گرفته و در مبارزه با اشرار است و پیوسته در این راه شهید می دهد، حرف بزنند؛ این رویه، بسیار بد است و آن را نه شرع می پسندد و نه عرف و نه مردم.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: باید به هر جایی که صدایمان می رسد بر این همدلی و همراهی تأکید کنیم و خود نیز این کار را نصب العین قرار دهیم و حرمت یکدیگر را حفظ کنیم. اگر این حرمت حفظ شود کارها نمود یافته و مردم لذت می برند.
وی وجود سلیقه های مختلف در افراد را امری طبیعی دانست و گفت: این که سلیقه ها متفاوت است، در این شکی نیست و افراد دارای سلایق گوناگونی هستند، ولی در حین کار کسی حق ندارد سلایق سیاسی خود را وارد کند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با تأکید بر این که در محیط کار باید فقط کار انجام شود، تصریح نمود: در محیط خدمت رسانی، آنچه به نفع نظام است با قدرت و شجاعت انجام شود و نگذاشت چنین آسیب هایی در کارها بروز یابد.
وی در ادامه تصریح کرد: آنچه که در مسئولیت ها باید به آن اهتمام داشته باشیم، توجه به خدا و تکالیفی است که به عهده ماست. زمانی که چنین احساس در کارهای ما وجود داشته باشد، موجب می شود این مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم و به این نتیجه برسیم این مسئولیتی که در آن هستیم، برای ما و جزئی از ما نیست.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که بنده در این آستان مقدس خدمتگذاری زائران را در پیش روی خود قرار داده ام و در این راه با همفکری و مشاوره کارها را پیش برده ایم، ادامه داد: زمانی که چنین روحیه ای در کارها باشد، اگر کاری کردیم، نگاهمان به افق بلند است چراکه می دانیم خدا می بیند.
وی تصریح کرد: شما باید با دلگرمی کارها را پیش برید و کارهایتان را سامان دهید و اگر کسی در جایی خلاف این عمل نمود، شما کار خدمت گزاری خود را انجام دهید و نگذارید ناهماهنگی ها، شما را از کارهایتان باز دارد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در پایان تعامل مسئولان با مراجع را مورد توجه قرار داد و گفت: تعامل شما با مراجع و کسب نظر آنها که از روی دلسوزی است، کاری عاقلانه و ارزشمند است.
خاطرنشان می شود در ابتدای این دیدار مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم نیز گزارشی از فعالیت ها و خدمات شهری ارائه داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha