جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی به تبدیل شدن امام زاده گان به قطب فرهنگی تاکید کردند و گفتند: امام زاده نباید تنها برای زیارت زائرین باشد، بلکه باید نهادهای فرهنگی از این ظرفیت برای ترویج دین بهره ببرند.

  به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان این که قرآن تاکید فراوانی براحسان کرده و حسان، خدمتگزاری و وقف اقسامی دارد و  یکی از آن اقسام وقف مالی بوده و در روایت هم تاکید بسیاری بر وقف شده است، بیان داشتند: هر کاری که در راه خدا صورت گیرد، جزء احسان به شمار می رود و باید کاری کرد تا وقف و احسان در جامعه تبدیل به فرهنگ شود.

 ایشان در ادامه افزودند: انقلاب ارکانی دارد و از جمله آن مردم اند و جامعه با داشتن این رکن مهم نیاز به سلاح هسته ای ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی  گفتند: یکی از رسالت های مسئولین خدمت به مردم و از بین بردن مشکلات جامعه و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

معظم له تبدیل شدن امامزاد گان به قطب فرهنگی تاکید نموده و عنوان کردند: امامزاده نباید تنها برای زیارت زائرین باشد، بلکه باید نهادهای فرهنگی از این ظرفیت برای ترویج دین بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha