جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که جریان اموی زمان انزوای اسلام ناب را کلید زده، تصریح کرد: راه غبله بر سطله مستکبران تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و نباید اجازه داد کشور به بیگانگان وابسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر جهان اسلام در تقابل با جهان کفر بوده و شرایط حساسی حکم فرماست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید در این شرایط کنونی دنیا، آگاهانه و با بصیرت گام برداشت تا جریان اموی زمان بر حق مسلط نشده و اسلام ناب را منزوی نکند.

وی تأکید کرد: اجماع مردم بر یک امر چه حق باشد و چه باطل، موجب پیروزی آن خواهد شد و این قاعده کلی همواره حکم فرما بوده و حکمرانی باطل بر جهان به این دلیل است که پیروان باطل بر تبعیت از آن متحد بوده، اما مسلمانان متفرق هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و لزوم حفظ هوشیاری در مسئله نفوذ تأکید داشتند و نسبت به وجود گرگ ها هشدار دادند، لذا باید توجه داشت که نمی توان تمام مسائل را با آن ها در میان گذاشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راه پیروزی در مقابل مستکبران تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و نباید اجازه داد کشور به بیگانگان وابسته شده و با تکیه بر توسعه تعامل گرا پایه های اقتصاد مقاومتی را متزلزل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی یادآور شد: راه پیروزی حق بر باطل اجماع بر پیروی از ولی فقیه است و اگر این اجماع و اتحاد وجود نداشته باشد، زمینه تسلط مستکبران بر کشور به وجود می آید.

وی خاطر نشان کرد: باید همگام با ولی فقیه گام برداشت و در امور از ایشان پیشی نگرفت و یا عقب نماند، پس اطاعت از ولی فقیه به معنای گام نهادن در جای پای رهبر است.

برپایه این گزارش، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام غلامرضا گودرزی تقدیر و حجت الاسلام علی مراد یوسفی راد به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha