پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 377317
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
حجت الاسلام مهاجریان مقدم - طبس

حوزه/امام جمعه طبس با تاکید بر این که بايد دشمني ها و خيانت هاي آمريكا بازگو شود، گفت: امروز باید مراقب فريب جريان های غربی باشيم، زيرا آمريكا دشمن هميشگي ما بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد،  حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم مهاجریان مقدم، در مراسم گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در طبس، با تاكيد بر نقش صدا و سيما در پربار نشان دادن این مراسم، ابراز داشت: بايد دشمني ها و خيانت هاي آمريكا بازگو شود، اما متاسفانه برخي مي خواهند كه چهره آن را تطهير كنند و موضوع خوشبيني به آمريكا را تزريق كنند.

وي افزود: مراقب فريب اين جريان ها باشيم، زيرا آمريكا دشمن هميشگي ما بوده و خواهد بود و ما هميشه با صداي بلند مرگ بر آمريكا را فرياد مي زنيم.

امام جمعه طبس با شاره به سوره فيل، گفت: اين سوره درباره حادثه اي كه در سال تولد پيامبر(ص) در مكه رخ داد، روايت مي كند كه شخصي قلدر در آن زمان با استفاده از بهترين تجهيزات و ابزارها قصد تخريب كعبه را داشته، اما پرندگاني از سوي خدا آنها را با سنگ بمباران كردند.

وي با اشاره به شكست آمريكا در صحراي طبس، يادآور شد: سوره فيل اين معجزه الهي را به ما يادآوري مي كند كه شكست اين استكبار نيز در زمان معاصر، ابعاد گسترده اي دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha