پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کرباباد

حوزه/ با ادامه محاصره امنیتی منطقه کرباباد بحرین توسط نیروهای امنیتی، خبرهای رسیده از سوی جوانان این منطقه حاکی از بازداشت غیر قانونی ۳۰ نفر از شهروندان این منطقه می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از وقوع انفجار در منطقه کرباباد بحرین و کشته شدن یکی از ماموران امنیتی، محاصره امنیتی این روستا توسط مزدوران آل خلیفه همچنان ادامه دارد و ماموران امنیتی به زور وارد خانه های مردم شده و هرکس را بخواهند بازداشت می کنند و دراین راستا تا کنون 30 نفر از شهروندان بی گناه این منطقه بازداشت شده اند.

لازم به ذکر است که به علت محاصره امنیتی این منطقه امکان حضور خبرنگاران در این منطقه وجود ندارد و خبرها توسط جوانان انقلابی این منطقه و از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خارج درز می کند.

در هفته گذشته 40 نفر بازداشت شده اند

از سوی دیگر مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد در هفته گذشته 40 مورد بازداشت را رصد کرده که برخی از این افراد نیز نوجوان هستند و 72 درصد از این موارد نیز به صورت غیر قانونی و حمله به منازل صورت گرفته است.

طبق گزارش این مرکز 36 راهپیمایی مسالمت آمیز نیز در 22 منطقه رخ داده که 3 راهپیمایی از آنها مورد سرکوب نیروهای امنیتی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha