پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ایمانی - نماینده ولی فقیه در استان فارس

حوزه/ نمانیده ولی فقیه دراستان فارس گفت: تعداد زیادی از کارخانه ها امروز به دلیل بی توجهی به مسائل بهره وری دچار ضرر و زیان شده و درحال تعطیل شدن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی ظهر امروز به مناسبت هفته کارگر در دیدار با مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سخنانی اظهار داشت: مجموعه کارگری  برای رسیدن به  تولید، اشتغال و بهره وری مسئولیت سنگینی را بر دوش داشته و تاثیر بسزایی در رشد و بالندگی اقتصادی درکشور به ویژه استان فارس دارند.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد:  تعداد زیادی از کارخانه ها امروز به دلیل بی توجهی به مسائل  بهره وری  دچار ضررو زیان شده و درحال تعطیل شدن هستند که برای برون رفت از این معضل اگر به فاکتورهای مناسب و کامل در چرخه تولید دست نیابیم، خسارات فراوانی  به اقتصاد، صنعت و اشتغال  استان تحمیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: بی توجهی به تولیدات داخلی و ورود غیرضروری کالا به ویژه کالاهای پذیرایی، لبنیات، گوشت ودیگر مایحتاج ، معضلات و مشکلات فراوان و غیر قابل جبرانی را بر پیکره اقتصاد استان وارد کرده است.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: عده ای ازسرمایه داران، احداث کارخانه را به عنوان مقدمه ای برای دلالی و درآمد نامشروع  قرار داده و به اقتصاد و اشتغال خسارت وارد کرده اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha