پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: باید برای تحقق منویات رهبری مخصوصا در سفر ایشان به استان فارس کارگروهی تشکیل گردد

به گزارش خبرگزای حوزه از شیراز، آیت الله ایمانی ظهر امروز درگردهمایی مسئولان ستاد های نمازجمعه استان فارس اظهار داشت: نهم اردیبهشت ماه مصادف با سفر پرخیر وبرکت مقام معظم رهبری به استان فارس به ویژه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است که برکات و رهنمودهای سفر  ایشان در سال 87 به شیراز باید مورد توجه قرار گرفته و بیان شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام  رهنمودهای مهم  معظم له  در بیانات ایشان نهفته است ودراین راستا  تحلیگران باید  تمامی مطلب را استخراج و در جای خود پیگیری و آن را راهنمای عمل قراردهند  و نیز برای رفع مشکلات وموارد مطرح شده اقدام کنند.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه که رهبر بزرگوار انقلاب در استان فارس ایراد  فرموده اند از نظر شکل و محتوا قابل مقایسه با سایر استان ها نبود و مطلب بیان شده کامل و جامع بوده است.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه مضامین، عبارات وسخنان ایراد شده در سفربه استان فارس باید کلید واژه تعیین وتبیین شود، افزود: نامگذاری استان فارس به سومین حرم اهل بیت(ع) و قرار گرفتن در قله از جمله  فرمایشات معظم له است  که با توجه به ظرفیت ها ی موجود، مسئولیت مسئولان ارگان ها برای  اجرایی کردن این بیانات بیش از گذشته سنگین تر کرده است.

وی  اذعان داشت: متاسفانه با گذشت 8 سال از سفر پر و خیر برکت مقام معظم رهبری هنوز اقدامی شایسته در قبال فرمایشات وسخنان عالمانه  وحکیمانه ایشان برای احیا فکر و اندیشه در  راستای رشد، بالندگی، توسعه و گسترش عدالت انجام نشده است

امام جمعه شیراز در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: عمرو بقای  انقلاب اسلامی  و نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو برپاداشتن فریضه عبادی سیاسی  نماز جمعه در سراسر کشور به ویژه استان فارس  است .

وی خاطر نشان کرد: برای جذب واستقبال بیشتر  اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ونوجوانان برای شرکت درنماز پرفیض جمعه  باید ازبرنامه ها، طرح ها و ایده ها ی نو استفاده شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha