شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه از اعزام بیش از ۱۰۰ طلبه کرمانشاهی به مناطق جنگی غرب کشور خبرداد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در کرمانشاه عنوان داشت: به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین "بازی دراز" بیش از 100طلبه و روحانی حوزه علمیه کرمانشاه به منطقه عملیاتی بازی دراز در قالب کاروان راهیان نور اعزام می شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: مراسم سالگرد عملیات بازی دراز با حضور چهره های مشهور جبهه انقلاب اسلامی در یادمان های مختلف شهرستان سرپل ذهاب از جمله یادمان مرصاد، مطلع الفجر، شهید شیرودی، حرم مطهر احمد بن اسحاق، ارتفاع 1100 بازی دراز و پادگان ابوذر در نهم و دهم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: شهدا باشهادت خود ارزش های اخلاقی را در جامعه همانند مبلغان دین تبیین نمودند و در راستای قوت و پایداری انقلاب گام برداشتند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به نقش شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: روحانیون با نگهبانی از دل و ایمان و اعتقاد راسخ با تبلیغ معارف الهی در جبهه های جنگ، موجب استوار ساختن قلوب و عملی ساختن تکلیف و رسالتی که برعهده داشتند برآمدند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه تقویت و ماندگاری اسلام به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محقق می گردد، بیان داشت: طلاب و مروجان دین نسبت به بیان مجاهدت و ایثار شهدا در منابر اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: عده ای از طلاب اعزامی به منطقه عملیاتی بازی دراز با مستقر شدن در ایستگاه های صلواتی و بخش های مختلف به زوار شهدای گمنام خدمت رسانی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha