پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خاموشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، فشار آمریکا در عرصه اقتصاد را جنگ سرد علیه ایران عنوان کرد و گفت: برای افزایش سرانه درآمد ملی، راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلیمن سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلغات اسلامی کشور، شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی  با اشاره به نقش فرهنگ عمومی در جامعه، تصریح کرد: باید در زمینه آسیب های اجتماعی کوشش کرد تا اولویت برنامه های توسعه و بودجه، آسیب های اجتماعی و فرهنگ باشد.

رئیس سازمان تبلغات اسلامی کشور ادامه داد: هرچند در حوزه اجتماعی تحرکی صورت گرفته، ولی هنوز نسبت به فرهنگ کم توجهی شده و انتظار داریم بهتر از گذشته عمل شود.

وی، استفاده از آمار و به روز رسانی بانک داده ها برای برنامه ریزی فرهنگی را بسیار مهم دانست و افزود: برنامه ریزی فرهنگی خوب براساس اطلاع درست صورت می گیرد و باید برنامه های توسعه با هم یک روال را طی کرده و همه در یک خط باشند و این امر نیازمند تحلیل درست از جامعه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی ادامه داد:   شورای فرهنگی کشور بر قاعده هرم و مردم محور بوده و شورای فرهنگ عمومی استان نیز باید نگاه مردمی را اتخاذ کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، یک وظیفه شورا را توجه به رفتار مردم عنوان کرد و افزود: نیاز است که شورا فرهنگی نگاه مردم و واکنش مردم نسبت به طراح ها را در نظر بگیرد

وی، نقش مردم در تحقق شعار سال را بسیار موثر عنوان کرد واظهار کرد: سهم عمده تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بر عهده مردم است، چراکه اگر مردم اقدام کنند اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی  رخ خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، تولید و صرفه جویی را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:  باید همه دنبال رونق تولید، صرفه جویی و دوری از اسراف و تجملگرایی باشند و این امر  باید از مردم شروع شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی، تاکید کرد: استکبار جهانی هیچ گاه با ما جنگ سخت انجام نخواهد داد، بلکه جنگ نرم را از سال ها قبل راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، فشار دشمن در عرصه اقتصاد را دیگر جنگ سرد علیه ایران عنوان کرد و افزود: کشور برای افزایش سرانه درآمد ملی،  راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد و این امر جز با افزایش قدرت درون زا و اقتصاد مقاومتی صورت نمی گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha