جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار وزیر تعاون با آیت الله صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با انتقاد از اختلاف‌افکنی‌هایی که در کشور به بهانه انتقاد از برجام علیه دولت صورت می‌گیرد، گفتند: متاسفانه عده‌ای ملتفت نیستند و در کار‌ها اخلال می‌کنند و ما همیشه دعا می‌کنیم که خداوند آن‌ها را هدایت کند تا مشکلات را بیش از این ایجاد نکنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار  دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به مناسبت هفته کارگر به شهر قم سفر کرده،  با تشکر از زحمات دولت برای خدمت به مردم،  به موضوع برجام اشاره کردند و اظهار داشتند: قبلا فساد بود و حالا که این دولت این مسئله را حل کرده، نمی‌گذارند کار شود.

ایشان با انتقاد از مخالفت‌ها با برجام  گفتند: دولتمردان ما که در همین شرایط سخت زحمت می‌کشند اجرشان نزد خداوند محفوظ است.

این مرجع تقلید افزودند: متاسفانه عده‌ای در مملکت ما نمی‌گذارند، دولتمردان کار ‌کنند و زحمت می‌کشند به کار خود به راحتی ادامه دهند، اما با همه این سختی‌ها و در همین شرایط که زحمت می‌کشید، اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

ایشان  با اشاره به گزارشات دکتر علی ربیعی درخصوص خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر خدمات دولت به مردم به ویژه در بحث برجام گفتند: کارهای شما اسباب خوشحالی ماست و بسیار خوشحالیم که امثال شما در راس کار‌ها هستند؛ خدا شما رو حفظ کند و مطمئن باشید خداوند اجر شما را می‌دهد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با انتقاد از اختلاف‌افکنی‌هایی که در کشور به بهانه انتقاد از برجام علیه دولت صورت می‌گیرد، افزودند: متاسفانه عده‌ای ملتفت نیستند و در کار‌ها اخلال می‌کنند و ما همیشه دعا می‌کنیم که خداوند آن‌ها را هدایت کند تا مشکلات را بیش از این ایجاد نکنند.

ایشان بیان داشتند:: قطعا آن‌ها که با دولت همکاری بیشتری کنند تا مشکلات مردم رفع شود اجرشان پیش خدا بیشتر است.

این مرجع تقلید خطاب به دکتر علی ربیعی گفتند: خیلی خوشحال هستم که افرادی چون شما که نیت پاکی در انجام کار‌ها دارند، در حال خدمت به جامعه هستند و امیدوارم خداوند به شما توفیق دهد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه سخنان خود بیان داشتند: همه افراد در زمینه رفاه مردم باید اهتمام جدی داشته باشند و اسلامیت ما اقتضا می‌کند در این زمینه کار کنیم. همه باید به فکر مملکت باشیم و از دیگر مملکت‌ها عقب نباشیم .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha