پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ شهداي عزيز با ايمان قلبي، اخلاق و رفتار خود، درس شجاعت و ولایت مداری را به ما آموختند و اقتدای به آنان، انجام تكليف ديني را در ما نهادينه خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسليمين محمد مهدی ماندگاري، امروز به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز، در یادواره شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج دانشجویی کشور(شهید سعيد يدالهي)، در دانشگاه آزاد کرمانشاه با اشاره به اين كه حركت در مسير شهداء  باعث عزت و افتخار است، گفت: همه شهداء براي ما شاخص هستند، چرا كه آنها مسير جاودانگي را برگزيدند.

رئیس هیئت امناء موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به آياتي از قرآن كريم، بیان داشت: شهيد در راه جهاد "في سبيل الله"  هميشه زنده است و در كنار اولياء و انبياء رزق و روزي دارد.

وی،رمز شاخص بودن  شهداي هشت سال جنگ تحميلي را شناخت و بصيرت آنها ذكر كرد و افزود: به موقع عمل كردن و پيرو ولايت بودن تحت هر شرايطي از شاخصه هاي شهداء بود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پایان تصریح کرد: شهداي عزيز با ايمان قلبي، اخلاق و رفتار خود درس شجاعت و ولایت مداری را به ما آموختند و اقتدای به آنان، انجام تكليف ديني را در ما نهادينه خواهد كرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha