پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لطفیان - خراسان جنوبی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که فلسفه انقلاب اسلامی مبتنی، اسلام، استکبار ستیزی، عزت و سربلندی است، افزود: روحانیت پرچم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به اهتزار درآورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان، امروز در همایش حوزه انقلابی، در جمع ائمه جمعه و جماعات استان، در بیرجند،عنصر عقلانیت را از عناصر اصلی حوزه و روحانیت دانست و گفت: این عنصر در تشخیص حق از باطل به ما کمک خواهد کرد و روحانیت باید با بهره گیری از این عنصر به سراغ جامعه برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی،  با اشاره به این که فلسفه انقلاب اسلامی مبتنی، اسلام، استکبار ستیزی، عزت و سربلندی است، افزود: روحانیت پرچم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به اهتزار درآورده است.

وی با بیان اینکه روحانیون در خط مقدم انقلابی گری قرار دارند، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری برای مقابله  با نفوذ دشمن، حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند.

*دوری از ولایت هلاکت است

سردار غیاثی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، نیز در این همایش با اشاره به این که ولایت مداری شاخص اصلی انقلابب بودن است، گفت: کسانی که از ولایت تبعیت می کنند، مصداق افرادی هستند که با حضرت نوح وارد کشتی شدند و نجات یافتند.

 وی با تاکید بر این که افرادی که از امام خود تبعیت نمی کنند ، قطعا هلاک خواهند شد، ادامه داد: سپاه و بسیج مولود انقلاب اسلامی هستند که الگوی آن برگرفته از کربلاست.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha