پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: اگر اتحاد، همدلی و همکاری بین آحاد ملت و مسئولین باشد، قطعا شاهد اتفاقات بسیاری خوبی در جامعه اسلامی خواهیم بود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار  اعضای شورای شهر استان قم با بیان این که یکی از ویژگی انسان های با ایمان، خدمت گزاری به  جامعه و نظام  اسلامی است، گفتند: این خدمت اگر با اخلاص همراه باشد ارزش و ثواب آن بیشتر است.

این مرجع تقلید بر اتحاد همه مسئولین برای از بین رفتن مشکلات جامعه و خدمت گذاری بهتر تاکید کردند و بیان داشتند: اگر اتحاد، همدلی و همکاری بین آحاد ملت و مسئولین باشد، قطعا شاهد اتفاقات بسیاری خوبی در جامعه اسلامی خواهیم بود.

 ایشان افزودند: مردم از مراجع  می پرسند، آیا پول های که شهرداری قم از مرم می گیرند حلال است یا نه؟ آنها پاسخ دادند پول هایی که برای رفاه مردم و آبادانی شهر باشد ایرادی ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی  گفتند: شهر قم باید از شهر های خوب، آباد و مدرن در کشور باشد، چون مردم زیادی به دلیل حضور حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و جمکران برای زیارت می آیند.

 معظم له بیان داشتند: باید مسئولین از کسانی که قدرت و پول زیادی دارند، برای آبادانی شهر کمک بگیرند و نسبت به فقرا و کسانی که  بی بضاعت هستند، مساعدت بیشتر کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha