پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 378701
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت، پیش از ظهر با سخنرانی حجج اسلام  شعبانی و صادقی واعظ برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحید پور، اخوی، رستم نژاد، ملکی و محمدی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.
وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج احمد ولی در روز پنجشنبه (۹۵/۲/16) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد بعد از نماز عشاء و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی (پنجشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.
حجت الاسلام بهشتی پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد، جمعه، 17 اردیبهشت، بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha