جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس گفت: آثار شهید آیت الله مطهری نسخه درمان دردهای جامعه است و باید آن را راهنمای عمل قراردهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، در دیدار با جمعی از مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه، به جایگاه شهید مطهری اشاره نموده و اظهار داشت: آثار شهید مطهری علاوه بر زمان شناسی، از استحکام و محتوای کاملا ارزشمند و تاثیرگذار برخوردار است.

وی با اشاره  به اینکه در تاریخ دین، مذهب و مکتب همواره قدرت وسلاح اندیشه درقالب معنویت بوده است، افزود: در تمام بخش ها به خصوص در مجموعه نیروهای مسلح فرمانده ثابت و مستقیم امام زمان (عج) و نایب ایشان، مقام معظم رهبری مطرح بوده و و حکم معظم له با یک واسطه حکم امام زمان(عج) می باشد.

امام جمعه شیراز گفت: نیروهای مسلح، سپاه و ارتش ایران که تحت فرمان ولی‌فقیه زمان قرارگرفته، با داشتن بصیرتی  سرشار از معنویت  در دنیا استثنایی ندارند و همواره پیشتاز در امرفرامین الهی هستند.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با تاکید براینکه نیروهای مسلح تابع  مرز، رنگ، زبان نیست و تنها در حمایت از مظلومان و محرومان دنیا  گام برمی دارند، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران در عرصه‌های بصیرت و معنویت گام بر می‌دارد و اگر لحظه‌ای از معنویت غافل شود، از مسیر ارزش‌های انسانی محروم می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: قدرتی که  فاقد بصیرت، ولایت  و رهبری باشد، کورکورانه عمل کرده و در مسیر انحرافی قرار گرفته و معضلات جامعه بشری را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha