پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ معلمان پرچمداران اشاعه دانایی و بصیرت در جامعه هستند و برای گسترش این فرهنگ در بین مردم، صبر و حوصله فراوان به خرج می دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در نشستی با معلمان بروجرد، با گرامیداشت یاد و خاطر استاد شهید مطهری و هفته معلم، گفت: اساتید چراغ هدایت انسان هستند و در راستای احیای اخلاقیات در جامعه تلاش های بسیاری داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه معلمان ادامه دهنده راه انبیاء و اولیای الهی هستند، افزود: اساتید پرچمداران اشاعه دانایی و بصیرت در جامعه هستند و برای گسترش این فرهنگ در بین مردم، صبر و حوصله فراوان به خرج می دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که معلمان باید با تربیت نسلی سالم و پاک، به الگوسازی و انسان سازی در جامعه بپردازند، تصریح کرد: معلمان با عشق و نیت خالص در جهت تربیت نیروهای ولایی و انقلابی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه امروز با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، رسالت معلمان برای تربیت نسلی سالم دو چندان است، خاطر نشان کرد: معلمان باید در راستای تربیت جوانانی با بصیرت و استکبار ستیز گام بردارند.

امام جمعه با بیان اینکه هفته معلم فرصتی برای پاسداشت و یادآوری زحمات این قشر تلاشگر است یادآور شد: اساتید باید با تاسی از اولیاء و انبیای الهی برای الگوسازی و انسان سازی در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز تربیت یافته مکتب انسان ساز اسلام، ولایت و پرورش یافته معلمانی دلسوز و آگاه در جامعه بودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha