پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباگذاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شاهرود از برگزاری مراسم معنوی عباگذاری طلاب پایه اول در آستانه عید مبعث خبر داد.

حجت الاسلام محمد تقی برزکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم،  گفت: در آستانه عید مبعث جشن عبا گذاری طلاب پایه اول مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شاهرود برگزار می شود

وی ادامه داد: در راستای آشنایی بیشتر طلاب جدید الورود با محیط حوزه و حجره نشینی و چارچوب های طلبگی، شورای مدرسه تصمیم به برگزاری جشن عباگذاری کرد و در این مراسم به هریک از طلاب عبایی اهدا می شود تا افتخار سربازی امام زمان (عج) را همیشه بر دوش داشته باشند.

تجلیل از خادم مدرسه در روز جهانی کارگر

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شاهرود در ادامه با اشاره تجلیل از خادم مدرسه در روز جهانی کارگر، ابراز داشت: مسئولین و اساتید مدرسه با حضور در منزل، حسین سلیمانی، خادم مدرسه، از تلاش ها و زحمات او تقدیر کردند.

حسین سلمانی در سخنان کوتاهی با تقدیر از مسئولین و اساتید مدرسه، گفت: در مدت هشت سالی که خادم سربازان امام زمان (عج) هستم، عنایاتی شامل حال بنده شده که حاضر به معامله با هیچ شغل و عبادت مستحبی نیستم و این ایام از افتخارات عمرم محسوب می شود.

انتهای پیام 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha