سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابراهیم فامیلی - تبلیغ حوزه سمنان

حوزه/ امروز رسانه نقش مهم و اساسی در معرفی آثار و اندیشه های این استاد شهید و فراگیر کردن آن در جامعه دارد، لذا صاحب نظران و رسانه های باید دغدغه های شهید مطهری را استخراج و پیگیری کنند.

حجت الاسلام ابراهیم فامیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با گرامیداشت یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری، با اشاره به حضور این شهید والامقام در دانشگاه ها و برخورد با اساتید غرب زده با تفکر سکولار، گفت: این استاد فرزانه قبل از انقلاب در دانشگاه دارای کرسی تدریس بود و نقش روشنگری جهت پیدایش جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه را عهده دار بود و همین امرموجب محدود شدن ایشان از سوی حکومت ظلم و جور و اخراج از دانشگاه شد.

وی افزود: شهید مطهری بعد از انقلاب نیز نقش مهمی را در پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی در زمانی که کشور دچار اختلاف و درگیری گروهک های التقاتی بود، را بر عهده داشت و  مدافع حریم انقلاب و تشیع بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سمنان ادامه داد: یکی از نقش های مهم استاد مطهری، جریان سازی، پاسخ گویی به شبهات و مقابله با جریانات فکری انحرافی بود.

حجت الاسلام فامیلی بر ضرورت ترویج اندیشه های شهید مطهری تاکید کرد و ابراز داشت: امروز رسانه نقش مهم و اساسی در معرفی آثار و اندیشه های این استاد شهید و فراگیر کردن آن در جامعه دارد، لذا صاحب نظران و رسانه های باید دغدغه های شهید مطهری را استخراج و پیگیری کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha