جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرسی آزاد اندیشی - مازندران

حوزه/ حوزه علمیه خواهران مازندران رتبه اول برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سال ۹۴ را در بین سایر حوزه های علمیه خواهران کشور کسب کرد.

خانم فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری با اعلام این خبر، بیان کرد: براساس گزارش واحد پژوهش های تحصیلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، در سال 94 حوزه خواهران مازندران رتبه اول برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، با برگزاری 25 کرسی در موضوعات متنوع را در بین سایر حوزه های خواهران کسب کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: مدارس استان از الگوهای متنوع برگزاری کرسی ها بهره برده و فضای پویا و با نشاطی را در مباحث علمی حوزه های خواهران رقم زدند.

وی تاکید کرد: مدیریت حوزه استان در اقدامی ابتکاری، فهرستی از حدود 140 استاد حوزه و دانشگاه در گرایش های علمی مختلف تهیه و در اختیار مدارس علمیه استان قرار داده است. زمینه همکاری و بهره گیری از این اساتید و نیز گرایش علمی ایشان مشخص شده است که یکی از زمینه های معرفی شده برای استفاده علمی از این اساتید، کرسی های آزاد اندیشی است. با این فهرست، مدارس برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی به بانک اطلاعات علمی اساتید و تخصص و زمینه همکاری ایشان دسترسی داشته و مسیر آسانتری را برای برگزاری بهتر و بیشتر کرسی های آزاد اندیشی پیش رو خواهند داشت.

اردشیری در پایان خاطر نشان کرد: بانک اطلاعاتی که در حال حاضر برای رفع نیاز و پوشش دهی علمی و پژوهشی مدارس استان مازندران تهیه شده است، می تواند الگوی خوبی برای سایر مدیریت های استانی باشد. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha