سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
موسسه امام خمینی(ره)

حوزه/ همزمان با آغاز هفته معلم و برپایی آیین نکوداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در مراسمی با حضور آیت الله مصباح یزدی، اساتید و فضلای حوزه های علمیه از اساتید ممتاز موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون آموزشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در سخنانی اظهارداشت: با توجه به اینکه موسسه توفیق همکاری با 600 استاد ممتاز حوزه علمیه را دارد لذا وقتی لفظ استاد نمونه و ممتاز را به کار می بریم بحمدلله شامل حال همه اساتید این مرکز علمی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدصادق موسوی نسب افزود: با توجه به تصمیمی که در شورای عالی موسسه به تصویب رسید مقرر شد نحوه انتخاب اساتید بر اساس « شیوه نامه استاد نمونه » صورت پذیرد که 20 نفر اول و منتخبین این شیوه نامه اگر موفق به اخذ 60 امتیاز از 100 امتیاز این شیوه نامه شوند می توانند به 3 مولفه دیگر ارزیابی راه پیدا کنند که در نهایت نفرات برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است، مراسم تجلیل از اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین کعبی و آیت الله مصباح یزدی و در انتهای مراسم با تجلیل تنی چند از استادان فعال و نمونه این مرکز آموزشی ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha