پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: زیارت بقاع متبرکه، با توجه به جایگاه و آثاری که دارد، مزیتی برای جامعه دینی و نقطه ضعفی برای دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: همکاری و همفکری آستان قدس رضوی با عتبات عالیات معصومین، به ویژه مضاجع نورانی کشور چون حضرت فاطمه معصومه و احمد بن موسی علیهماالسلام امری ضروری است، چراکه بقاع متبرکه محل عشق و دلدادگی مردم هستند.
وی افزود: امام رضا علیه السلام به عنوان امام معصوم است که امامزادگان و وابستگان اهل بیت علیهم السلام در سایه ایشان هستند ولی  همه این بقاع متبرکه محلی برای تقرب به خدا و جایگاه بندگی خدا می باشد، چرا که ابواب الهی در این حرم های شریف قرار دارد.
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر ضرورت توجه به مسئله زیارت  و رونق یافتن آن گفت: زیارت بقاع متبرکه، با توجه به جایگاه و آثاری که دارد، مزیتی برای جامعه دینی و نقطه ضعفی برای دشمنان است.
وی ادامه داد: وجود هجمه های مخالفان و برخی ناآگاهان به مسئله زیارت نشان دهنده اهمیت این موضوع است، چراکه حرم های اهل بیت علیهم السلام محل های انسان سازی و جایگاه تصمیم و اراده برای رسیدن به خدا است و بدخواهان و دشمنان ما این را بر نمی تابند.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: وظیفه  ماست که برای رونق زیارت، حضور زائران را در این مکان های شریف تسهیل کنیم، چراکه دلدادگی و عشق را خود معصومین علیهم السلام در قلوب مردم قرار داده اند و ما تنها کاری که باید انجام دهیم، ارائه تسهیلات به زائران است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha