جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی اردبیلی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی  با مراجع و علما

حوزه/ آیت الله موسوی اردبیلی برای تولیت جدید آستان قدس رضوی در وظایف سنگین محوله آرزوی توفیق کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت‌الله  موسوی اردبیلی عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی گفتند: خوشبختانه حجت الاسلام والمسلمین رییسی جزو روحانیون خوشنام و خدمت گذار و موفق در امور اجرایی و قضایی و... است این انتصاب مایه خرسندی است.

ایشان گفتند: آیت الله واعظ طبسی نیز در سالهای خدمت رسانی خود خدمات بسیاری به توسعه این حرم مقدس داشتند و امیدواریم این حرکت در زمان فعالیت شما نیز مستمر باشد.

این مرجع تقلید بیان کردند: باتوجه به روحیه خدمت گزاری که در شما وجود دارد که همیشه در حال خدمت رسانی بوده اید، امیدواریم که در این منصب مبارک جدید نیز موفق باشید.

ایشان گفتند: همین که این جایگاه را پذیرفتید خدمت به امام رضا(ع) است که خدمت بزرگی بوده و اجر ویژه‌ای خواهد داشت و هر کسی که در این راه گام بردارد از اجر والای برخوردار خواهد بود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی نیز که امروز در سفر یک روزه به قم با آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله العظمی جوادی آملی، آیت الله العظمی سبحانی و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی دیدار کرد به بیان گزارشی پیرامون برنامه های آینده تولیت پرداخت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha