شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ همزمان با هفته معلم، جلسه درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز، با محوریت بررسی ابعاد ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری، در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، همزمان با هفته معلم، جلسه درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز، با محوریت بررسی ابعاد ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در این مدرسه برگزار شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در این جلسه به بیان نکاتی پیرامون شخصیت شهید مطهری و لزوم بهره‌گیری طلاب از آثار و تفکرات علمی این عالم مجاهد پرداخت.

وی همچنین به ویژگی افراد صالح و صالحین اشاره ‌کرد و از شهید مطهری به عنوان مصداق بارز اصحاب صادق و صالحین نام برد و اظهار داشت: شب‌زنده‌داری، عبادت و زهد این عالم، علم بیشمار ایشان و مقابله و مخالفت با افکار انحرافی و ضد دین، بخشی از ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی علامه شهید مرتضی مطهری بود.

همچنین بخش آخر این جلسه، اختصاص داشت به سؤالات و پرسش‌های طلاب و روحانیون که امام‌ جمعه موقت اهواز، به برخی از آنان همچون نحوه موفقیت در دروس، چگونگی پرورش شهید مطهری‌ها در کشور، راه‌های بهره‌برداری کاربردی از زندگی علمای بزرگ و... پاسخ داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha