سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید مطهری

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد اندیشه ها و آثار شهید مطهری را منشور اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اندیشه های والا و اخلاقی آن شهید بزرگوار را باید در ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اداری ترویج و توسعه دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛آیت الله عباسعلی صادقی قهاره عصر امروز در دیدار کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان با بیان اینکه علامه شهید مرتضی مطهری نقش بارزی در فعالیتهای علمی،تحقیقاتی،حوزوی و دانشگاهی داشت افزود: آن بزرگوار عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام و آموزه های اخلاقی سپری کرد.

وی با بیان اینکه امروز تکریم و پاسداشت زحمات این عالم و معلم فرزانه در جامعه ضروری است افزود:باید در راستای ترویج اندیشه های ناب این شهید والا مقام در بین افراد خصوصا جوانان اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه در دین مبین اسلام در خصوص بزرگداشت عالمان تاکید ویژه ای شده است تصریح کرد: این پاسداشت زحمات علماء و معلمان موجب ترویج فرهنگ اسلام و اهل بیت ع خواهد شد.

آیت الله صادقی، اندیشه ها،تالیفات و آثار این معلم فرزانه را آثاری تاثیر گذار،تحلیلی و ژرف اندیش دانست و خاطر نشان کرد: مطالعه و سیر در کتب و تالیفات علامه شهید مرتضی مطهری، موجب بالا رفتن قدرت تحلیل ذهن و توان علمی اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه معلم شهید مرتضی مطهری برای عالمان ،معلمان و مروجان دین و اندیشه الگویی بی نظیر است افزود: برای ترویج و احیای تالیفات ایشان باید دستگاه هایی از جمله حوزه های علمیه، دانشگاه ها ،مدارس و سایر نهادهای فرهنگی، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این استاد حوزه  بیان  داشت:شهید مرتضی مطهری از بزرگان و فیلسوفان علمی عصر معاصر بود و آثار این استاد بزرگ امروز پاسخگوی شبهات و سوالات عصر حاضر است.

وی اندیشه ها و آثار شهید مطهری را منشور اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اندیشه های والا و اخلاقی آن شهید بزرگوار را باید در ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اداری ترویج و توسعه دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha