شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ علمای شیعه و سنی با محوریت پیامبر اکرم (ص) خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان در گفت و گو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با تاکید بر اهمیت وحدت در عصر حاضر اظهار داشت: با توجه به شخصیت حضرت رسول اکرم(ص) که کانون خیرات امت اسلامی و حتی جامعه بشری هستند  لذا به همین مناسبت سالانه دو نشست با محوریت شخصیت پیامبر خاتم در ایام 17 ربیع الاول و مبعث  برگزار می گردد.

وی با تاکید بر اینکه پیام مبعث وحدت می باشد افزود: گفتمان بعثت گفتمان وحدت آفرین بوده و این مهم همواره بایدمورد اهتمام قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تبریک فرا رسیدن ایام مبعث ادامه داد: در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) «همایش بزرگ  وحدت  شیعه و سنی با عنوان «پیامبر اعظم (ص) منادی وحدت، مبشر رحمت» در بیرجند برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش بزرگ استانی با حضور 400 نفر از علمای اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی ۱۶ اردیبهشت ماه مصادف با مبعث پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفیان  تصریح کرد: در این همایش علمای شاخص و تقریبی شیعه و اهل سنت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی  با بیان اینکه در این همایش مسئولان استانی و  حوزوی حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد:سخنران ویژه این برنامه آیت الله سلیمانی ، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha