جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین با بیان اینکه امام کاظم (ع) دروازه رحمت و مغفرت است عنوان داشت: توسل به ائمه اطهار علیهم السلام دروازه های رحمت و مغفرت را بربندگان می گشاید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه مراسم سالروز شهادت امام رحمت و جانشین خوبان، امام موسی کاظم (ع)با حضور طلاب و روحانیون، اساتید، بسیجیان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی با اشاره به اهمیت حق الناس و توجه ویژه خداوند به این امر اظهار داشت: حق الناس به گونه ای است که اگر فردی در مسیر جهاد فی سبیل لله به شهادت برسد اماحق الناس برگردن او باشد این گناه بخشیده نمی شود و همچنین لذت مناجات از چنین فردی گرفته می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین عنوان داشت: یکی از برنامه های فرهنگی که موجب تحول و اعتلا اخلاقی و تهذیبی طلاب می شود برگزاری مراسم عزاداری ائمه اطهار علیهم السلام می باشد.

این استاد حوزه علیه ادامه داد: بهره مند شدن از منبع پر فیض الهام و کرامت الهی انبیاء الهی موجب پویایی و بالندگی طلاب و مبلغان دین می شود.

وی زندگی ائمه اطهار علیهم السلام را چراغ راه هدایت انسان ها دانست و ابراز داشت: توسل امامان معصوم علیهم السلام موجب آرامش قلوب و رستگاری انسان ها شده و دروازه های رحمت و مغفرت را بر بندگان می گشاید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین یادآور شد: امام موسی کاظم (ع) در جهت احیا و تقویت معارف الهی که توسط پدرش در جامعه نشر داده شده بود پایداری و تلاش کرد و این مهم نیز موجب زندانی شدن و شکنجه های وی گردید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha